Cele mai cumpărate

Oferte speciale

Livrarea Comenzilor


Termenele de mai jos se aplică doar pentru comenzile finalizate cum au fost definite în TCGU ale Cattitude.ro, urmare confirmării existenţei produselor pe stoc, a modalităţii de plată şi a companiei de transport.

Bucureşti:

  • Termenul standard de livrare: 1-2 zile lucrătoare.
  • Comenzile confirmate şi finalizate de echipa Cattitude până în ora 4 pm, vor fi livrate a două zi lucrătoare. După ora 4 pm, livrările se vor realiza în maxim 2 zile lucrătoare.
  • Nu se solicită o comandă minimă obligatorie pentru confirmarea şi finalizarea unei comenzi.

Restul localităţilor:

  • Termenul de livrare: 2-3 zile lucrătoare.

Livrările sunt făcute prin curierat rapid direct la uşa ta (sistem door-to-door) sau cu ridicare directă de la Cattitude Petshop din Bucureşti, Şoseaua Gh. I. Siseşti 225C, sector 1. Pentru comenzi mai mari de 33 kg recomandăm împărţirea produselor în mai multe comenzi, altfel singura opţiune va fi ridicarea produselor direct din shop.


În prezent, compania noastră colaborează cu Fan Courier, DPD - DYNAMIC PARCEL DISTRIBUTION SA şi TNT România. Tarifele sunt următoarele:

 

 

Data livrării produselor de tip comandă specială, indiferent de categorie, îţi va fi comunicată la momentul contactării telefonice de către echipa Cattitude pentru finalizarea comenzii şi înainte de plata avansului de 50%, dar nu poate depăşi 30 zile calendaristice de la plata avansului. În caz contrar, avansul ţi se va returna în maxim 5 zile lucrătoare de la expirarea celor 30 de zile.
Cattitude.ro declară prin prezenţa că îşi limitează responsabilitatea şi nu este răspunzătoare pentru transportul deficient realizat de firmele de curierat, întreaga responsabilitate revenind în totalitate acestora pentru situaţii cum ar fi: întârzieri la livrare, pachete deteriorate, ambalaje rupte, pierderi survenite pe timpul transportului până la destinatar, care cad în sarcina transportatorului.

Modificarea sau anularea comenzii


În cazul în care te-ai răzgândit după finalizarea comenzii şi nu mai vrei un produs din comandă sau schimbarea cu alt produs decât cel confirmat ori nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, te rugăm să ne contactezi cât mai repede la unul dintre numerele: 0741358423 sau 0311088341. Echipa Cattitude va face tot posibilul să îţi modifice sau anuleze comanda până la momentul ridicării comezii de către curier. După ridicarea comenzii de către firma transportatoare, comanda nu mai poate fi schimbată/anulată, toate responsabilităţile de livrare către locaţia indicate de tine fiind în sarcina curierului.

Comandă va fi anulată în cazul în care nu ai fost găsit la adresa de livrare de trei ori, nu ai ridicat comanda de la Cattitude Petshop timp de 5 zile calendaristice, nu ai putut fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru rezolvarea situaţiei. În acest caz, Cattitude.ro îşi rezervă dreptul de a nu mai efectua livrări către tine decât cu plata în avans a comenzii efectuate.
În cazul produselor de tip comandă specială, indiferent de categorie, plata în avans se va pierde în cazul în care comandă va fi anulată din orice motiv.

Recepţia comenzii


La primirea comenzii de la firma de curierat:
➢ Te rugăm să verifici produsele primite şi eventualele deteriorări ale acestora în prezenţa curierului care face livrarea, iar în cazul în care prezintă deteriorări externe vizibile, ai dreptul de a refuza primirea comenzii.

 
➢ În plus, te rugăm să semnalezi în scris curierului neregulile observate şi să informezi deasemenea echipa Cattittude.


➢ Toate coletele predate firmelor de curierat trebuie să fie în ambalaje sigilate şi originale şi să respecte condiţiile menţionate la Politica de Retur.

 
➢ Te rugăm să verifici produsele primite comparativ cu factura, iar orice lipsuri faţă de comanda finalizată trebuie notificate în scris, în maxim 24 ore echipei Cattitude la adresa office@cattitude.ro. Verificarea corectitudinii conţinutului coletului faţă de comandă finalizată este responsabilitatea ta, iar reclamaţiile ulterioare referitoare la cantitatea şi tipurile de bunuri livrate nu vor fi acceptate.



Pentru sugestii şi reclamaţii ne poţi suna la numărul de telefon: 0311088341